De eerste maand - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu De eerste maand - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

De eerste maand

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

20 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Ondertussen zit ik hier al bijna 4 weken. En ik heb toch besloten om een digitaal reisboek te maken. Omdat typen toch wat sneller gaat dan schrijven en ik het nu met vrienden en familie kan delen!
Ik ben al aardig gesetteld. Heb erg fijne gastouders! En de kinderen, 4 en 6, wennen steeds meer aan me.
Over het algemeen gaat mn wekker sochtend 7u, om half 8 het ontbijt te maken, de meiden aan te kleden en naar school te brengen. Als ik thuis kom, ruim ik op, doe wat boodschappen en af en toe de was, stofzuigen ofzo.
Half 4 haal ik ze dan op van school en kijken we een film, kleuren, spelen! Soms maak ik voor de kinderen avondeten. Over het algemeen eten de kinderen tussen 5 en 6, dan in bad en bed. Dan eten de ouders en ik later, als Martin thuis komt van werk tegen half 8. Maar het is ook vaak voorgekomen dat we met zn alle eten om 7u.

Deze week is het halfterm, wat betekent dat de meiden vrij hebben. Maandag waren we met zn 3tjes thuis, hebben we ballonnen gekocht, de muziek aangezet en een feestje gemaakt! Dat was erg leuk, lekker gelachen met ze:) Wel uitputtend om ze de hele dag om je heen te hebben.
Dinsdagmiddag hadden ze allebei een playdate en gingen ze naar een vriendinnetje toe. Was ik smiddags dus even alleen, ook wel lekker ;)
Gister, woendag, gingen ze sochtends naar een indoor-speelpark, met klimtoestellen enzo. Ze hebben zich daar prima vermaakt! (En ze wilden graag met me van de glijbaan, dus ik móést wel mee- oh wat erg al die klimdingen :). Smiddags hadden ze weer een playdate, alleen waren ze met zn alle hier. Erg druk, een grote *zooi op het eind, maar ach. Zij hebben zich prima vermaakt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6144

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: