na bijna 8 weken, een klein beetje meer gewend. - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu na bijna 8 weken, een klein beetje meer gewend. - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

na bijna 8 weken, een klein beetje meer gewend.

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

20 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Zo.
Dussss, vorige week donderdag volgens mij had ik een heerlijke maaltijdsalade voor mezelf gemaakt. wat ik vanavond ook ga doen!! De ouders zijn namelijk uit eten :)) Vrijdag ben ik voor de lunch naar Anja gefietst en hebben we heerlijke Duitse Käsespätzel gegeten. OMNOMNOM. En daarna nog een chocolade muffin toetje :D.
Die avond zijn we naar Marius and Lisl geweest, de broer en vrouw van Martin, mn hostdad. Ze hebben 2 kinderen en ook een au pair, die helaas over 2 weken weggaat. De ouders gingen uit in londen en wij moesten dus de 4 kids babysitten. Een erg late avond was dat... Maar wel gezellig kunnen praten met hun au pair! Heeft me een paar goede tips van plaatsen om naar toe te gaan gegeven. Nu nog de trips plannen!
De volgende ochtend waren de kinderen al wel eeeeerg vroeg wakker na zo'n late (half 10) avond. Dus voor mn wekker om 7.25 al lang wakker...
Wel heerlijk ontbeten met amerikaanse (ja, in engeland, met zuid afrikaanse familie en amerikaans ontbijt) pannekoeken. Zo lekker met honing and strawberries en meloen!
Verder die dag een beetje gechillt op mn kamer.

Zondag ben ik met Anja en later Julia naar Londen gegaan. Er zou een parade zijn ter ere van St Patrick. HEt was zulk mooi weer, dus we hebben een klein stukje van de parade bekeken, toen in een winkeltje een stokbrood met sla, kruidenboter en kipfilet gehaald en lekker wezen lunchen in Green Park! ULTIEM.

Dinsdag ben ik weer gaan koken, dit keer maakte ik een pasta met sausages en tomatensaus, erg smakelijk, en fishcakes met zalm en aardappel, ook lekker! Die middag heb ik me ook definitief aangemeld voor de languagecourse!
Dus in april begin ik met mn taalkunsten nog meer te verbeteren :).
En met huiswerk :(

Woensdag was schoonmaakdag, dus heb ik lekker geboend.
Vandaag ben ik naar het bos gefietst en heb ik lekker een paar sprintjes kunnen doen, ik was wel uiteput na 6x ongeveer 80 meter...
Maar nu ik deze plek heb gevonden, hoop ik mezelf het vaker te zien doen ;)
Straks dus lekker een salade maken en een laaaang bad, kijk ik naar uit.

Morgen zie ik eindelijk Jelle weer! 2 dagen hebben we maar, dus het zal voorbij vlieegen. Maar ik heb er zo naar uitgekeken en nu is het al bijna zo ver! <3<3<3

Deze week heb ik verbetering gezien met Taylor......
Normaal kijkt ze altijd boos als ik dr kom ophalen uit school, maar deze laatste dagen deed ze dat niet!!!!
Misschien raakt ze dan toch een beetje aan me gewend.
Tussen Kayla en mij gaat het erg goed, we kunnen heerlijk spelen en stoeien, maar ook dansen en zingen en huiswerk maken. Heel fijn!!

  • 28 Maart 2014 - 18:01

    Gerda Houtenbos:

    Hi Mira,
    Wat n leuke dingen doe je allemaal in England.
    Gaaf hoor.en van al die lekkere recepten loopt t water in m,n mond.
    Volgens mij vermaak je je goed.
    Veel plezier nog.
    Liefs van je tante Gerda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 6150

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: