9weken: - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu 9weken: - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

9weken:

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

29 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Zo. Ja dat bijhouden is nog lastig af en toe. drukke week gehad.
Vorige week vrijdag was ik in alle stres mn tas pakken en muffins maken.
De muffins waren niet helemaal gelukt... De vorm, in ieder geval, de smaak was heeeerlijk! De vormpjes waren overgelopen en het was ongeveer 1 grote plaatcake geworden. De tweede poging zag er beter uit, in een voorgevormde plaat :). Ook heel lekker.
Die avond 1,5 u onderweg naar Croydon geweest, om daar EINDELIJK mn lieve Jelle weer te zien. Het was zo fijn om hem weer te kunnen vasthouden <3. Zaterdag zijn we naar Londen geweest, het Sience museum bezocht en een drankje gedaan op Leicester Square. En 's avonds gegeten in een Italiaan in Croydon. Zondag ook in Croydon gespendeerd, er was een groot winkelcentrum die we helemaal hebben bekeken.
Helaas aan het eind van de middag moesten onze treinen de andere kant op en moesten we weer vaarwel zeggen :(((. Het was een heerlijk weekend, maar nu weer wachten op de volgende...
Ik kwam thuis aan en daar stond een heerlijke sunday roast op me te wachten: lamsvlees met gezoete worteltjes en een typisch engels soort taartje van bladerdeeg, die je besprenkelt met jus. Fijne terugkomst!

Maandag had ik afesproken met Molly en Anja, om samen een koffie te drinken. Ook gezellig!
Dinsdag weer de kookcursus, dit keer een Swiss roll en een spinache roulade gemaakt. Superleuk, superlekker en supermakkelijk!
Woensdag kwam Anja langs en hebben we wentelteefjes gemaakt. OMNOMNOM. zo fijn!! helaas mis ik mn eigen kaas wel.. Zo smaakt het toch nét iets minder lekker.
Donderdag ben ik weer naar het bos geweest om wat sprintjes te doen, ging al iets beter, maar ik merk toch dat ik mn kracht verlies... zelfs in mn armen voel ik het tijdens het rennen. Het is wel een prachtige plek!
Donderdagavond ben ik naar Londen geweest, naar vrienden van de middelbare school die met school naar Londen gingen. Leuk om die weer te zien en wat nieuwe te leren kennen. De volgende ochtend hoefde ik niet te werken, dus vrijdagmiddag weer thuisgekomen. Na een uurtje slapen en een douche was ik al wat meer wakker :) 's middags had een van de meiden namelijk een playdate en moest ik wel opletten dus! de ander van de meiden was bij iemand anders een playdate houden, dus het was niet een gekkenhuis van heel veel kinders (gelukkig, hihi)
Verder door de weeks nog wat schoongemaakt en was gedaan enzo.
Vandaag moest ik nog een paar uurtjes op de kinderen letten, MArtin kwam namelijk net terug van een werktrip naar Canada en Jaquelene speelde haar laatste hockeygame.
HEt was erg lekker weer en zijn ook lekker naar het park gegaan.
Vanavond een lekker vleesje op de bbq, niet alleen omdat het mooi weer is, maar gewoon omdat het lekker is. Zuid Afrikanen doen namelijk ook een bbq als het slecht of koud weer is, in tegenstelling tot ons nederlanders en ook engelsen.
En dat was mijn week al weer.
Nog 1 week school, dan vakantie! Eerst een week thuis, en dan een week naar spanje met mn hostfamily! yayyy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 6146

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: