bijna op vakaaantie - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu bijna op vakaaantie - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

bijna op vakaaantie

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

11 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Alweer donderdagavond. Zware week met de kinderen de hele dag zeg, poeh.
Ze hebben gelukkig vaak wel lekker uitgeslapen en lang tv gekeken s ochtends. En het was veel lekker weer, dus we zijn vaak naar het park geweest, op de trampoline gegaan en in de tuin gekleurd.
Woensdag zijn we naar een soort hobbywinkel gegaan, superleuk!
Eerst maakten ze hun eigen sierraad, Kayla een ketting en Taylor een hele lange sliert met magneetjes erin, zodat je hem als ketting of armband kan gebruiken, ziet er heel leuk uit! Moest Taylor wel veel helpen, na 5 kraaltjes op de ketting te doen vond ze het wel mooi geweest... Achja ik vond het wel leuk om te doen!
Daarna hebben ze nog een beeldje geschilderd, die kunnen we over een week ophalen als ze zijn geglazuurd en in de oven zijn gegaan.
Je kon ook mooie schalen betekenen, of potten. Het was niet alleen voor kindren, het is ook een leuke plek om lekker bij te kletsen met je vriendinnen onder een potje schilderen :)
Die avond aten we fish and chips, maar ben er toch niet zo enthousiast over. Vette vis en nog vettere en dikke patat'jes'. Achja, weet ik dat ook weer.
Vandaag was beetje chaos, koffers pakken, huis schoonmaken, opruimen. Want morgen op vakantie! ZIN ZIN. ben er super aan toe
Gister nog heerlijk lang met pap en mam geskypt, dat maakt me toch wel weer heel erg zin krijgen naar thuis!
Nu is het tijd om te slapen, want morgen gaat 6:30 de wekker al...
Ik snap niet waarom ik nog wakker ben :(((
x xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6151

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: