suck homesickness - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu suck homesickness - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

suck homesickness

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

14 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Pfff, wat een week.
Soms heb je goede dagen, soms wat minder. En de laatste dagen was het wat minder. heimweedagen :((
Vrijdag wel gezellig uit gegaan met Anja in Londen, konden in een hotel slapen :)). En zaterdagavond opgepast op de kids en een vriendje Ben. Zo lief toen ze aandachtig zaten te luisteren hoe ik een verhaaltje voorlees :))!
Zondag ook in Londen doorgebracht, de oau pair organisatie had een boottrip naar Greenwich (je spreekt het uit als grennich) georganiseerd. Ik ging alleen, maar kort na dat ik er was sprak iemand me aan en aan het accent hoorde ik dat ze nedrlands was, hahah. Dat was wel erg toevallig en leuk! Daarna hebben we op de boot nog een groep meiden ontmoet (waaronder nog 2 nederlanders, WOW.) en hebben we rondgeslenterd op de markt in Grennich. Die avond kwam ik thuis en stond er weer een heerlijkse zondagsmaal op me te wachten, dat is echt een verwennerij! Dat eten hier :)

Dus naast de heimwee wel leuke dingen gedaan, wat wel nodig is voor de afleiding. Het gaat nu wel een stukje beter, want heb een goed gesprek gehad met mn hostmum. Ze kon aan me zien dat ik de laatste dagen niet zo lekker in mn vel zat en ze heeft me weer moed gegeven om door te gaan! Ze hebben ook een volgende au pair geregeld en aan het einde van de week is dat contract er waarschijnlijk. Dat betekent dat ik op die datum mn kamer uit moet zijn (zegmaar haha). Wat ik volkomen snap. Ik ga dan nog een weekje touren, de plaatsen zien die ik nog wil zien. Dan kom ik hier de rest van mn spullen ophalen, de nieuwe au pair ontmoeten en gedag zeggen tegen de familie :(. I'm not really good at goodbyes...
Maar het is eerlijk gezegd fijn om het te hebben over het einde van mn reis. Ik heb het naar mn zin gehad, soms ook minder, en ik hoop nog leuke dingen mee te maken deze 2 maanden!! maar 'thuis' klinkt ook erg aantrekkelijk ;)

xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 6142

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: