Nog 2 weken, wat GEK ! - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu Nog 2 weken, wat GEK ! - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken, wat GEK !

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

01 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Zo hé, is het al weer juli. Wat ga ik deze kindjes missen. Vandaag hadden ze Sportsday, vonden ze heerlijk!! Ze hebben heel veel geoefend met het sprinten, en hun kunsten zijn beloond! Allebei eerste geworden, superknap!!! Daarna nog heerlijk in het park gespeeld, schaterlachen van blijdschap. Dat maakt de dag dan toch nog een beetje mooier.
Het is toch gek dat ik hier nog minder dan twee weken ben met de kids, ongeloofwaardig. Maar ik kijk er toch ook wel weer naar uit om thuis te zijn. Als ik dan met mn ouders skype en Kevin rond zie lopen in huis, krijg ik toch wel kriebels (en een traantje). Maar eerst nog een week vakantie!! Toch besloten niet te gaan couchsurfen, allemaal nog even iets te spannend :D. En ik vond dat ik ook wel genoeg in ander mans huis heb geslapen, en dat ik een beetje rust wel verdiend heb ..
Gister nog naar de sportschool geweest (whoohooo). Ging wel goed, maar mag, als ik nog een keer zou gaan, toch wel iets zwaardere gewichten, want de spierpijn die blijft weg (huh??). Maar voor mezelf voelt het wel goed toch wat sportiefs te doen. Toen ik de sportsdag vandaag bij de kinderen zag, had ik ook wel weer zin in een wedstrijdje…
Soms ben ik toch wel eigenwijs merk ik. Sorry voor degene die ik daarmee niet zo’n plezier doe..
Komend weekend is al weer mn laatste weekend hier, want volgende week zaterdag vertrek ik al richting Manchester! Ga nog een stadje (Sandwich, ZO LEUK.) bezoeken en zondag beetje chillen, misschien naar Maidstone ;) Daarna breekt al mn laatste week aan.. Gek, maar oh-zo aan toe.
x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1420
Totaal aantal bezoekers 6140

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: