een mooie dag - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu een mooie dag - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

een mooie dag

Blijf op de hoogte en volg Mira

31 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Wat een heerlijk weer! Helemaal niet koud, nauwelijks wind en zonnetje die af en toe doorkomt.
Het gaat steeds beter, de omgang met de kinderen. Ik krijg een beetje onder de knie hoe ik ze op kan vrolijken en af en toe ze te laten luisteren :D.
Vrijdag begint voor de kids de vakantie al, als er iemand tips heeft om met ze te doen is dat fijn! Ik heb helaas geen auto, maar er is een kans dat de hostmom thuis werkt en ons ergens heen kan brengen (zwembad bijvoorbeeld).
Vandaag en gister heb ik allerlei dingetjes kunnen regelen, muziek op mn telefoon, fotos op de computer, aangemeld voor studie (yay!).
Kort verhaaltje, kleine update :)
x xx