Het beste van NL bij mij in de buurt :) - Reisverslag uit Salisbury, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu Het beste van NL bij mij in de buurt :) - Reisverslag uit Salisbury, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

Het beste van NL bij mij in de buurt :)

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

30 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Salisbury

Snik- zijn mn ouders & Jelle al weer 2 dagen thuis… Het was zo’n heerlijk weekend! Mooi weer gehad zondag bij Stonehenge, maandag mn moeders verjaardag gevierd en ‘s avonds lekker Mexicaans gegeten. Dinsdag nog dagje werken (kids hebben vakantie deze week gehad) en die avond weer terug naar t hotel met zn alle wat eten en kaarten . En dan is het afscheid wel weer erg moeilijk… Die dag ook lange dag gemaakt met de kids, die avond lekker optijd kunnen slapen! Donderdag ging ik ’s ochtends nog naar college, Jaquelene had een dagje thuiswerken ingepland, dus dat was erg fijn! Met zn 3e les gehad, omdat er maar weinig medestudenten (voornamelijk au pairs) vrij konden krijgen. Had ik dus maar geluk mee! Eind van de dag gingen de kinderen met pap en mam nog even naar het zwembad en die avond ontmoette ik een nieuwe au pair, ook uit Kings Hill, en ze is Nederlands!!! Supergezellig gehad en zal ik waarschijnlijk nog een keer zien!  Vandaag waren de meiden heel erg lief, we hebben lekker gefietst en gesprint (ja ook goed voor mij!) en lekker in de tuin gespeeld met de loombands (helemaal in…). Vanavond zou ik naar MAidstone gaan, maar moest toch babysitten, dus dat ging helaas niet door.
Met een bankpas aanvragen is het toch niet gelukt, en heb besloten om gewoon cash uitbetaald maar te krijgen, ik zie wel hoe ik dat doe als ik een weekje ga reizen. Ze zeiden dat ze het ook prima vonden dat ik gewoon cash pin wanneer ik het nodig heb, dus dat scheelt! (als ik het maar bijhoud).
Taylor maakt soms zulke grappige opmerkingen, ik vergeet ze helaas altijd snel, dus moet ze eigenlijk meteen opschrijven, maar echt van die typetjes kan ze nadoen waar ze iets eerder heeft gehoord ‘’OK. That’s it. I’ve had enough now.’’ Echt grappig om te horen! Ze vindt het ook heerlijk om te fietsen, hebben we deze week veel gedaan. Het is niet altijd even lekker weer geweest, maar soms zijn de wolken er het ene moment en is het 5 minuten later bloedje heet. Het voelt heel fijn dat Taylor steeds vaker dingen met me wil doen! En me altijd gedag zegt als ik naar de winkel ga, of een dagje wegga, superlief ! Met Kayla merk ik meer dat ze echt wat ouder wordt en gewoon lekker wil sarren. Vandaag zei ze ‘’I just want to ruin all the fun.’’ Ik moest wel een beetje lachen toen ze dat zij, liggend op de tafel waar Taylor net aan het tekenen was, maar af en toe moeilijker om mee om te gaan! Misschien wilt ze ook wat extra aandacht. Toen we namelijk vanmiddag in de tuin zaten loombands te maken kwam ze ook tegen me aanzitten toen Taylor binnen een film zat te kijken, dat zijn dan toch de momenten waar je even extra warm van wordt. En tijdens het fietsen, Taylor: ‘’I love you, Mira’’ ! <3

OH WAT LIEEEFFFF. Zit nu boven op mn kamer en de meiden kijken een film in het bed van de ouders, en ze riepen me omdat ze water wilden en de een chocolaatje. Dat is een leuk verhaal(nouja, niet het verhaal, maar wat ze er net over zeiden): vandaag tijdens het fietsen kwamen we een speeltuintje tegen waar ze even gingen spelen, toen stootte Kayla dr neus heel hard tegen de wipwap, dus toen belde ik in de buurt even aan voor een koud doekje, de oude vrouw die open deed gaf er ook een kitkat voor de meiden bij, alleen ik had gezegd dat je nooit sweeties van strangers mag opeten, en wilde even horen wat Jaquelene daarover had te zeggen. Ze zei toen ze terugkwam van werk dat het opzich in dit geval wel kan, omdat ik de vrouw approachte (zegmaar) en zij niet op de kinderen afging. Dus oke, als ze in bed lagen, mochten ze de kitkat, die ik dus net gaf. Maar ik zei wel tegen ze dat ze nooit sweeties van strangers mochten aannemen als er geen volwassene bij is. ‘’Because there might be poison in the sweeties?’’ ‘’Yes, Taylor.’’ ‘’And strangers eat poison, don’t they?’’ Hahahahha, nee dat niet, maar dat is een van de komische opmerkingen. En dan typisch Kayla ‘’But people shouldn’t do that, people should always be nice to eachother.’’ DAT IS TOCH LIEF.

Nouja, was een leuke dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 6156

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: