quick week - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu quick week - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

quick week

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

15 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Tjoh wat ging t weekend snel voorbij. Vorige week trouwens 2x gesprint! En deze week weer. Probeer het woensdag en vrijdagochtend te doen, daarna douchen en huiswerk maken. Whiehoee, al 2 weken volgehouden!
Vrijdagavond babysitten, dus kon wel lekker voetbal nl-spanje kijken, beentjes omhoog, wijntje erbij en heb alleen maar met een smile gezeten de tweede helft!
Zaterdagochtend sinds een lange tijd heerlijk gerelaxed, lang in bed, filmpje gekeken en verder noppesss. Eind van de middag naar Maidstone gegaan, die avond gingen we de eerste wedstrijd van Engeland kijken in de stad, wat een heerlijke sfeer, ook al verloren ze. Vandaag met Daniëlle naar Canterbury geweest, erg mooie stad, oud en leuke typisch Engelse pubs en tea rooms, daarna nog even naar de fashion outlet in Ashford geweest, omdat we nog wel wat tijd hadden :)
Komende week moet ik wel nog even goed studeren, laatste twee lessen en de week erna examens! Begin toch wel beetje zenuwachtig te worden... Ga wel nog proberen te sprinten 2x, of misschien een keertje mee naar de sportschool met Marrit!
Ondertussen ook wel kijken naar plekken waar ik echt heen wil als ik in Juli wil reizen, beginselen zijn er in ieder geval.
Van mn ouders toen ze er 3 weken geleden waten een tobleronereep gekregen, waar 16 stukjes in zaten. Toen duurde het nog 8 weken voordat ik naar huis ga, dus gebruik ik het nu als een kalender haha, elke week 2 stukjes eten!
En nu is het nog maar 5 weken! Zo gek, nog 4 weken werken en nog maar 3 weekenden om dingen te doen. Aan de ene kant is het kort, maar soms voelt het ook nog wel lang! Waarschijnlijk zal ik achteraf zeggen dat het allemaal snel is gegaan, en ook al wil ik nu soms dat het nog iets sneller gaat, ik moet ook maar nu gewoon genieten en het beste maken van de tijd die ik hier nu heb.
But I miss you guys at home!!!
Lots of Love (LOL)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 6158

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: