eind van halfterm, begin nieuwe schoolweek - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu eind van halfterm, begin nieuwe schoolweek - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

eind van halfterm, begin nieuwe schoolweek

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

23 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Ik was wel toe aan het weekend! Na een volle week met de kinderen te zijn is het toch lekker om gewoon even op mn kamer desperate housewives te kijken!! Ik had nooit gedacht dat ik aan deze serie verslaafd zou kunnen raken, om het überhaubt te volgen, maar na de eerste aflevering met mn hostmom te hebben gekeken kon ik niet anders.
Vrijdagavond met een vriendin een drankje gedaan thuis, toen de kinderen op bed lagen en de hostparents naar de film. En zaterdagavond bleef er een jongetje slapen van 5, zijn ouders zijn vrienden van mijn hostparents, die bleven met zn allen in Londen slapen. Dus zat ik thuis alleen met 3 kinderen! Erg druk, maar heb ze gewoon met hun iPads in bed gezet en na een half uurtje sliepen ze ;).
Vandaag heb ik voor het eerst hardgelopen, eindelijk.... Het ging best goed, alleen omdat mn voeten er niet meer echt aan gewend waren, deden ze al snel zeer. Ik ken iig het dorp wel iets beter nu :d.
Deze week weer een gewone schoolweek en over 2 weken al jaaaaarig!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 6165

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: