na bijna 6 weken, drukdrukk - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu na bijna 6 weken, drukdrukk - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

na bijna 6 weken, drukdrukk

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

05 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

Vorige week heb ik twee nieuwe au pairs in de buurt ontmoet. Via een facebook site van au pairs in Kent zijn we aan de praat geraakt en hebben we afgesproken voor een koffie! Het was erg gezellig met allebei ;) Deze week zie ik een van de twee nog een keer om weer wat te drinken.
Zondag ben ik naar Londen gegaan om af te spreken met een Nederlandse au pair. Ze woont in Ipswich, een uur boven Londen, dus we spraken in het midden af ;). 's Avonds ben ik naar een concert geweest van We came as Romans. Dat was erg gaaf! Met Anja en een vriendin van haar gingen we en ook al was het een kleine zaal, het was een super sfeer!
De laatste trein gelukkig gehaald en het laatste stukje met de taxi. (wel duur!!!)
Ik moet dit echt vaker doen. ik ben al weer vergeten wat ik verder heb gedaan.
Ohja, dinsdag begonnen met mn kookcursus! Was erg leuk, gezellige mensen ( niet helemaal van mijn leeftijd, maar ach) en lekkere gerechten.
Pestobrood met pompoensoep! Het brood had iets meer smaak mogen hebben, wat meer zout/peper, of pesto/tomaat? De soep is heerlijk !!

Vorige week had ik een beetje een moeilijke week. Erg heimwee! Zaterdagavond kon ik even skypen met de meiden, dat was wel heel leuk om ze weer even te zien en te spreken! En over 2,5 week komt Jelle al langs. Daar kijk ik echt naar uit! Zo gek dat ik al bijna 6 weken niet thuis ben geweest.

Vrijdag ga ik weer naar een concert! van Chiodos. En dan zaterdag mn verjaaaardag!! overdag wat met de familie doen en savonds nog een drankje doen in West Malling, waar Anja woont, met wat au pairs. Druk weekend, maar heb er zin in!

Vandaag heb ik veel was opgevouwen, gewassen, opgehangen en meer gewassen. En desperate houswwives gekeken. ik was er aan toe!!
Ik verveel me niet zo veel meer overdag ;) genoeg te doen

Ik hoop dat ik het iets regelmatiger bijhoud, dan vergeet ik niet zo veel!!

Love x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 6162

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: