verjaardag (1/2) - Reisverslag uit Kings Cross, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu verjaardag (1/2) - Reisverslag uit Kings Cross, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

verjaardag (1/2)

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

09 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Cross

Donderdagavond heb ik met een andere au pair uit de buurt en een vriendin van haar(die in Sevenoaks woont) een drankje gedaan in een barretje. Ze heeft een auto, dus we konden gelukkig halverwege Sevenoaks afspreken. Een kleine lokale bar, maar wel gezellige sfeer (met iets te harde muziek). Hier is het normaal om je hond mee te nemen naar een bar. Zag er wel leuk uit toen de hond met zn poten op de bar ging staan (ja hij was erg groot!!)

Vrijdagavond erg gehaast met de bus, trein naar Londen. Die avond ging ik namelijk naar een concert van Chiodos, een band die Anja erg leuk vindt. Toen we op zoek gingen naar de plek waar het concert werd gehouden, liepen we natuurlijk eerst de verkeerde kant op.. Uiteindelijk (thank god, google maps!!) vonden we het. Het was een kleine bar. Huh, is dit wel de goede plek? Maar ja. Achterin kon je door naar een klein podium.
Anja kende een van de bandleden, dus daar hadden we nog een beetje mee gepraat voordat hun show begon.
Nadat een aantal mensen al werden opgetild om te gaan stagediven, werd Anja ook enthousiast en hielp ik dr een handje (een voetje, eigenlijk). Supergaaf om dat te zien, hahah!

Na het concert konden we mee met de band naar een club. streng bewaakt, gefouilleerd (ofzo) en 2 pond om je jas op te hangen.....
In tegenstelling tot het concert, kende ik hier wel de nummers die werden gedraaid! En om 12u even gevierd dat ik jarig was (y).

wordt vervolgd... nu fietsen met de familie in een bos :d
x xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 6175

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: