vakantie spanje en een heel fijn weekend NL - Reisverslag uit Santa Cruz de la Palma, Spanje van Mira Groot - WaarBenJij.nu vakantie spanje en een heel fijn weekend NL - Reisverslag uit Santa Cruz de la Palma, Spanje van Mira Groot - WaarBenJij.nu

vakantie spanje en een heel fijn weekend NL

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

22 April 2014 | Spanje, Santa Cruz de la Palma

Wauw wat een week (anderhalf). Het was supermooi op la palma, het spaanse eiland! Het resort was ook prachtig met minstens 7 zwembaden. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, elke dag het zwembad in :))
Ik heb soms overdag een beetje wat voor mezelf kunnen doen, boekje lezen in de zon. En moest af en toe overdag ook op de kinderen passen als M en J wat voor hunzelf wilde doen, dinsdag zijn ze gaan duiken, dus toen was ik de hele middag met ze! Wel vervelend dat ik die avond daarvoor wat verkeerds had gegeten, korte nacht gehad en dus niet echt fit was die dag. maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.
Woensdag zijn we op een speedboot gegaan, en hebben we wilde dolfijnen gezien! het blijkt dat wilde dolfijnen 4x langer leven dan die zijn 'gevangen', door stress enzo. Heel gaaf om ze zo dichtbij te zien!!
Donderdag ben ik in mn eentje naar de hoofdstad Santa Cruz gegaan. De organisatie had een paar uitjes, dus ik kon gewoon met een grote bus mee. Was een mooi, toeristisch, maar toch typisch spaans stadje. Heb dr lekker wat kunnen rondlopen, terasje gezeten en genoten van het mooie weer!
Vrijdag al weer tijd om te gaan en na 4 uur in het vliegtuig, taxi naar huis, waren we half 10 thuis. Snel mn koffer uitpakken en een tas weer inpakken, wantttttttt..... Volgende ochtend Op naar Nederland!
Kon er niets over zeggen want het was een verassing voor Jelle :))). En hij was verrast!
6.00 de wekker, 7.30 de trein, 9.00 op het vliegveld, 11.00 het vliegtuig, 13.00 (lokale tijd) in NL.
Heerlijk om mn ouders weer te zien! Had eigenlijk (sorry, pap en mam) niet verwacht dat ik ze zo zou missen!! Toen reed ik ons naar Jelle's werk, waar ik in de winkel ging staan. Pas na een minuut (en dat is dan lang, als je daar staat met shakende handen) merkte die dat ik er was en het was zo grappig om zn gezicht te zien. Toen ie na een tijdje nog niet zei, zei ik maar: 'verassing :D'.
Hihi. Zaterdagavond ook weer de meiden gezien, heeel gezellig vanouds :)) En zondag lekker een paasbrunch, daarna naar het klimduin, een heerlijk diner, met 4 koks (waaronder ik die mn kookcursus-gerechten heb geprobeerd na te bootsen, aardig gelukt moet ik zeggen). De volgende ochtend nog een paasontbijt bij Jelle en om 12u richtin Den Haag met mn ouders, waar ik met mn gastfamilie (die ook in NL waren) had afgesproken.
Toen weer op een lange weg terug naar huis, via de tunnel.
Een heerlijk weekend, het was zo fijn om weer even thuis te zijn, alles is bekend! Alleen een beetje gek om iedereen om je heen Nederlands horen te praten, ook in de winkels achter de kassa, naast je op de fiets, als je per ongeluk tegen iemand aanbotst.
Lekker stukje ECHTE kaas meegenomen, yay!! :D
Vandaag had ik mn eerste taalcursus class. We hadden niet de normale lerares, dus de les was een beetje anders dan normaal, best simpel, maar t wordt beter is me verteld!
Nu nog steeds moe, en laat eten, dat is jammer, want kan niet erg op tijd naar bed als ik laat eet....
Dit weekend ga ik wsl met Anja naar Brighton, mooie stad heb ik gehoord!!
See ya x xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 6169

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: