Oh nee, HUISWERK ! - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu Oh nee, HUISWERK ! - Reisverslag uit Kings Hill, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

Oh nee, HUISWERK !

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

29 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Kings Hill

goeie week gehad, het is goed voor de kinderen om weer de routine te hebben van school! (ook voor mij hihi). Ik kan me niet voorstellen dat het nog maar een week geleden is dat ik thuis ben geweest, voelt veel langer.
Dit weekend inderdaad met Anja naar Brighton geweest, hele mooie boulevard met een grote kermis op de pier. Dus mooie paar rondjes gemaakt in het spookhuis, waterattractie en twee kleine achtbanen. Die avond naar een bar geweest en daarna een soort club, was beetje saai, maar we hebben er zelf een mooie avond van kunnen maken!
De volgende dag was er erg veel regen en slecht weer en bah, dus een beetje in het shoppingcentre rondgekeken en daarna een 3uur durende reis terug naar huis..
Die avond met mn hostparents een tussentijds gesprek gehad zegmaar, wat goed gaat en waar we wat meer op moeten letten, was wel goed! Ze zijn ondertussen ook al bezig om een nieuwe au pair te zoeken ( ik ben er nog 3 maanden) en binnenkort hebben ze al hun eerste interview met iemand! Ben benieuwd of ik de gekozen uiteindelijk ook zal ontmoeten, ik denk het wel :).
Ondertussen probeer ik wat meer uitjes te plannen, mn ouders en jelle komen over 4 weken en dan gaan we naar stonehenge! Erg veel zin in :))
Deze dagen best druk geweest met vanalles; wassen, strijken, opruimen, koken, maar ook dingen uitzoeken voor de stufi, ov, en studie. En soms ligt mn internet eruit, dus ik heb niet altijd de tijd daarvoor..
Ook ga ik nu dus naar college, en het bevalt me goed! Word echt wel uitgedaagd maar ook gemotiveerd, ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren in het engels. Ik moest vandaag wel even nadenken wat een lijdend voorwerp ookalweer in het nederlands is...
Maar het was toch lastig om mezelf dan nog aan het huiswerk zelf te zetten... Voelt zo gek, na zo'n 11 maanden, om dan weer echt huiswerk te maken. Maar achteraf vond ik het toch wel leuk, een kleine essay schrijven over of online shopping nou een verbetering in het leven is of niet...
Deze week had ik nog koffie met Molly en volgende week ga ik naar haar toe, waar we een stukje gaan paardrijden!! Ze hebben twee paarden en we kunnen daar gewoon rijden, heb er superveel zin in!!
Dit weekend wil ik naar Ashford international Outlet, waar allerlei merken voor minder worden verkocht. Ik weet niet of ik uiteindelijk wat koop, het blijft duur, maar het is erg bekend dus leuk om te zien.

xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 6174

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: