Je weet het pas als het je overkomt. - Reisverslag uit Ashford, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu Je weet het pas als het je overkomt. - Reisverslag uit Ashford, Verenigd Koninkrijk van Mira Groot - WaarBenJij.nu

Je weet het pas als het je overkomt.

Door: mira

Blijf op de hoogte en volg Mira

08 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Ashford

De tijd gaat zo snel, maar toch erg langzaam... Gek gevoel is dat.

De titel slaat op vandaag. Ik heb *** 2 uur op mn bus naar huis vanaf college moeten wachten.... ZO FRUSTREREND. HET WAS ZO KOUDDD. Ik voelde mn vingers nauwelijks... Er bleek een ongeluk te zijn gebeurd en daardoor was er zo'n vertraging. Ik had nog geluk dat ik optijd was om de kinderen op te halen!! Maar ik weet nu dus dat in de file staan soms ECHT HEEEEUUL vervelend kan zijn... en het wachten op je bus :) voor TWEE UUR...........

Vorige week ging wel prima, Jaquelene was een paar dagen naar een conference, is allemaal goed gegaan. Vrijdagavond naar de 'Starbucks meeting' in Tonbridge met Tereza, een andere au pair in Kings Hill. Daar komen allemaal internationale mensen die gezellig willen doen, erg leuk :)
Zaterdag lekker niets gedaan, met een boekje en een panini een stukje naar het park gefietst, daar lekker in de zon gelegen. De volgende dag ben ik naar Maidstone egaan, veel nieuwe mensen ontmoet! We hebben met zn alle gevoetbald, was echt heel gezellig. Ook een paar random mensen kwamen meedoen, heerlijk sportief en leuk! Savonds naar huis gegaan, en daarna nog even een bar in West MAlling in met Anja. Niet veel soeps, en om 11 waren we de enige.. Nouja het was zondagavond, maar de volgende dag een bank holiday waarop veel mensen vrij zijn.
Ik voelde me wel schuldig dat ik de dodenherdenking had gemist! Ik had er de hele week aan gedacht en op het moment zelf was ik het gewoon totaal vergeten. Dan maar zelf even gedaan ! :)
Die maandag was ik vrij dus heb ik een dagje uit van gemaakt, naar Ashford International Designer Outlet. Allemaal merken voor spotprijsjes (werd me verteld). Nouja het zal voor hun prijzen vast goedkoop zijn, maar voor mij alsnog te duur :D
Die avond oppassen, omdat het de anniversary was van M&J.
Eten is zo verschrikkelijk, laatste tijd wil ik alles eten wat maar goedkoop of in de aanbieding is :D .... Niet erg goed als ik niet te veel sport... (voelde mn benen wel maandag nog van het voetballen en al het fietsen!) Zondagavond was mn ketting opeens gebroken dus moest ik teruglopen... Het is minstens een half uur lopen naar het station in West Malling, en dat heb ik die dag toch 4 keer gedaan dus (zondag). JA GOED HE
Ohja, vorige week vrijdag ook weer wat sprintjes gedaan, was nodig. Ik voelde mn spieren gewoon vragen om aandacht!! Misschien dat ik dat morgen ook maar ga doen..

Met de kids gaat het goed, Taylor wilt vaak met me spelen, goed teken! En heel erg lief om te merken :) <3
Over ruim 2 weken komen pap en mam en Jelle ook al weer langs!! Wat een verwennerij !! Kijk er naar uit :))


Ohja waar de titel ook naar verwijst is dat het toch erg aanpassen is in een ander huishouden. Ik kom dingen tegen die ik nooit had verwacht, maar ik leer ook zoveel! Van te voren nooit zo bij stilgestaan hoe dat zou zijn. Erg bijzonder in ieder geval!
xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mira

Hai! Ik zit voor een half jaar in Engeland om te werken als au pair! En hier kan je lezen hoe ik het heb :))

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6164

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Au pair in Engeland

Landen bezocht: